Speciaal om Bednet-set in de klas te hebben
"Het is wel speciaal om een Bednet-set in de klas te hebben", zegt Annelies (leerkracht KOMPAZ). "Het is ook een beetje een computer waar je tegen praat. In het begin wou onze leerling haar camera ook niet altijd opzetten, dus dan is het soms wel moeilijk. Er is ook wat voorbereiding nodig om mijn lesplannen op tijd door te sturen.
Als er bijvoorbeeld iets niet werkt, dan moet je wel tegelijkertijd met de Bednet-klasset bezig zijn en ook met de andere leerlingen, die toch ook veel aandacht vragen. Als er heel veel leerlingen aanwezig zijn, is het moeilijk voor klasmanagement om ook altijd aan haar de vragen te stellen, maar we zorgen er ook wel altijd voor dat ze zelfstandig kan werken op haar computer thuis."