We begeleiden leerlingen en scholen bij de organisatie en het gebruik van Bednet. Hoe doen wij dat?
Bednet voorziet gratis het nodige ICT-materiaal voor school en leerling.
Samen met onze partner The Rent Company zorgen we ook kosteloos voor de levering ervan en het herstel bij defecten.
Elk Bednet-traject heeft een trajectbegeleider. Dit is de contactpersoon voor alle betrokkenen (leerling, school, ouders, arts, CLB, ...).
De trajectbegeleider ondersteunt je bij de voorbereiding en het gebruik van Bednet en doorheen het hele traject.
Je kan bij hem/haar terecht voor info, advies en overleg rond alle mogelijke vragen en thema's die komen kijken bij het gebruik van Bednet.
Onze helpdesk staat elke schooldag van 8u30 tot 16u (woensdag tot 12u30) voor je klaar:
Het helpdeskteam helpt je zo snel mogelijk verder bij vragen over Bednet.
Heb je een heel specifieke vraag of nood aan meer uitgebreide info, advies of overleg? Het Bednet-helpdeskteam brengt je in contact met de collega die jou het best kan verder helpen.
Scholen, Bednetters en ouders vinden in onze online helpdeskzone info, tips en video's over:
Bednet volgt de richtlijnen van de GDPR-regelgeving in het verzamelen, beheren en verwerken van persoonsgegevens. De live afstandslessen gebeuren via een veilige verbinding die rekening houdt met de privacy van de gebruikers.
Veilige 1-op-1-verbinding: Bednet zorgt voor een veilige live-verbinding tussen Bednetter en klas. Niemand anders kan zonder toestemming meekijken. Er gebeuren geen opnames en er worden dus geen beelden bewaard.
Verzamelen van persoonlijke gegevens: Bednet behandelt in vertrouwen de informatie die leerlingen, scholen en gezinnen delen over de ziekte en behandeling.
Gebruikersovereenkomst: Bij de start van Bednet ondertekenen Bednetter (ouders / gezin) en school een gebruikersovereenkomst waarin onder andere staat dat zij elkaars privacy zullen respecteren.