Het Bednet-gebruik opvolgen

Nadat je de Bednet-klasset hebt geïnstalleerd, zorgt de Bednet-consulent ervoor dat alle gebruikers de nodige uitleg krijgen over de werking ervan.
Het grootste werk voor jou als ICT-coördinator zit er dan op.

Hebben leerkrachten vragen tijdens het Bednet-gebruik?

Wat is jouw rol dan als ICT-coördinator?

  • Wanneer er internet- of andere ICT-problemen zijn, kunnen de leerkrachten uiteraard bij jou aankloppen. Heb je nood aan advies of heb je vragen over de gesponsorde internetlijn? Contacteer onze Bednet-helpdesk.
     
  • Bij ICT-problemen kan de helpdesk de klasset overnemen, maar af en toe hebben ze iemand nodig die hun 'handen ter plaatse' vormen. Dan nemen ze contact met jou op. Bijv. om de installatie te testen om meer zicht te krijgen op de oorzaak van een probleem.
     
  • Is een onderdeel van de Bednet-klasset defect?
    • Een klein onderdeel stuurt de helpdesk op met Bpost. Bij het verzenden van een pakketje via Bpost ontvang je een mail met barcode zodat je de verzending kan volgen via de website van Bpost zelf.
    • Voor een groter onderdeel zal onze partner The Rent Company een technieker laten langskomen op school. De afspraken hierover zullen via jou verlopen.
       
  • Nadat je (of iemand anders van de school) het defecte onderdeel hebt vervangen, vragen we om samen met onze helpdesk een test uit te voeren. 

Ga terug naar de startpagina om de Bednet-klasset, -software en -functies verder te leren kennen.