Hulp vragen aan de Bednet-helpdesk

Lukt het Bednetten even niet omdat er een technisch probleem is (bijv. de klas ziet de leerling niet)? De Bednet-helpdesk helpt bij al je computervragen.

De Bednet-helpdeskchat

Je kan de Bednet-helpdesk het best en snelst bereiken via de chat.

Wanneer chatten?
De helpdesk is elke schooldag bereikbaar van 8u15 tot 16u30 en op woensdag tot 12u30.

Hoe chatten?

  • Open Google Chrome () en surf naar mijn.bednet.be.
  • Links onderaan zie je het Bednet-mannetje.            
     
  • Met een simpele klik kan je jouw vraag stellen.         

Tip: Ook nadat de klas is ingelogd in de Bednet-software vind je onderaan links de chatknop.

De Bednet-helpdesk neemt de klasset over

Om een probleem sneller te kunnen nakijken, kan de Bednet-helpdesk vragen of ze vanop afstand de klasset even mogen overnemen.

Ze zullen je dan vragen hen een code door te sturen via de chat. Hoe doe je dat?

  1. Je bent aan het chatten met de Bednet-helpdesk en ze vragen je de code door te sturen.
     
  2. Open een nieuw tabblad.           
        
  3. Klik op Code aanmaken.         
     
  4. Klik op Code genereren.        
     
  5. Je ziet de code verschijnen. Klik op de kopieerknop naast de code.         
     
  6. Ga terug naar het eerste tabblad waar je aan het chatten was met de helpdesk.
    Plak de code in het chatvenster en druk op enter.

Wat als je niet kan chatten?

Lukt het niet om te chatten omdat er bijv. geen internetverbinding is of de Bednet-klasset niet opstart?

In nood kan je bellen naar de Bednet-helpdesk op het nummer 09 230 84 72.

Ga terug naar de startpagina om de Bednet-klasset, -software en -functies verder te leren kennen.