Het draait rond eerlijke communicatie

Sleeplife schonk op vijf jaar tijd € 140.000 aan Bednet. Ze kozen er vanaf de opstart in 2016 meteen voor om Bednet te steunen, wat geen evidentie is als jonge onderneming,

Eerlijke communicatie

Wim Herman, zaakvoerder: “Ik vind eerlijke communicatie als firma enorm belangrijk. Als je zegt dat je waarden belangrijk vindt moet je die waarden ook in daden omzetten. Anders is het een ballon die je meteen doorprikt en gaan mensen ook niet mee in je verhaal. Voor ons is het maatschappelijke een heel belangrijke pijler."

Maatschappelijk relevant

"We zijn geen partners van Bednet geworden gewoon omdat we het woord ‘bed’ gemeenschappelijk hadden. Het bewijst zichzelf dat Bednet iets doet dat maatschappelijk relevant is. Wij dragen de toekomst van kinderen en gezondheid hoog in het vaandel. Vanaf onze start vijf jaar geleden hebben wij die waarden vooropgezet en tot leven gebracht."

Gedragen door het team

Marketing manager Kit Garretts vult aan: "Engageer je zeker als firma, maar kies een relevant goed doel dat gedragen wordt door je team. Bednet werd gekozen door een van onze medewerkers en zij vond meteen een groot draagvlak bij de collega’s. Vanaf dan is het vanzelf gegaan. De hele groep werd meegetrokken in het proces en leerde Bednet kennen. Pas als iedereen mee is, is het ook duidelijk voor de klant.